Zawieszenie
Zawieszenie i układ kierowniczy:
To układ ruchomych elementów łączących nadwozie pojazdu z kołami. Do ruchomego łączenia części zawieszeń używane są elementy metalowo-gumowe, pełniące funkcję swego rodzaju przegubów i równocześnie zapobiegające przenoszeniu się drgań kół na nadwozie (amortyzatory, resory, tulejki, sworznie, wahacze).
Prawidłowe użytkowanie
Wszystkie elementy zawieszenia ulegają eksploatacyjnemu zużyciu, którego objawem są luzy wyczuwalne na kole kierownicy i powodujące hałaśliwą (stuki na wybojach) pracę zawieszeń. Dodatkowym ich skutkiem jest zmiana początkowego, prawidłowego ustawienia kół jezdnych, zwłaszcza ich zbieżności i kąta pochylenia. Konieczne staje się wówczas dokładne przebadanie mechanizmów podwozia a następnie wymiana zużytych elementów metalowo-gumowych i przegubów kulowych, czyli przeważnie całych wahaczy i wkręcanych końcówek drążków kierowniczych.
Czy warto ryzykować?
Odwlekanie naprawy zużytych połączeń w zawieszeniach i układach kierowniczych jest bardzo niebezpieczne, ponieważ zużycie nie przebiega jednostajnie, lecz powiększa się w coraz szybszym tempie. Złe ustawienie kół to nie tylko przyspieszenie zużycia ogumienia, lecz przede wszystkim ogólne pogorszenie stabilności ruchu pojazdu.
Nasi mechanicy zadbają o Twoje bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Podczas przeglądu dokładnie sprawdzą zawieszenie i układ kierowniczy, przebadają mechanizmy podwozia. Po przeprowadzonej naprawie mechanicy. Jeśli stwierdzisz, że Twój samochód nie jeździ tak jak powinien, przyjedź do nas. Jak w przypadku każdej naprawy Mechanicy sprawdzą powód usterki, powiadomią Cię o nim, po otrzymaniu Twojej zgody naprawią auto, wymienią części używając jedynie tych najwyższej jakości, renomowanych producentów.